fredag 16. april 2010

Kassadame eller fotograf?

Endelig. Hodet og sjelen kan slappe av og bare nyte våren. Tema 14 er levert, det er ingen vei tilbake. Og en stor takk til Monica. Takk for at du holder ut med maset mitt, og mine nesten-tårer. Du er ganske så ålreit.
Boka er bestilt, DVD'en er levert, refleksjonsnotat og en for kort fordypning er sendt inn. Men enda føler jeg at noen mangler. Jeg har glemt noe. Og det kommer til å resultere i at jeg blir kassadame neste år også. For da vil ikke Hong Zhu ha meg på skolen sin. For jeg er for dårlig.
Kanskje AK joiner meg bak kassa også, man vet aldri. Mens Sandra og Monica og Lene og alle de andre blir rosa og brune.
Men den bekymringen får jeg ta hvis det skulle vise seg at jeg skulle mangle noe.

Ellers om dagen flyter jeg fortsatt på mine rosa skyer. I snart fem måneder har jeg gjort det nå, og jeg liker tilværelsen min veldig godt.
Levert oppsigelse har jeg også, og det liker jeg. Betalt depositum til JCU har jeg gjort, liker det også.

Og tidlig i dag tidlig, kom Hopen med buss til byen. Ho kjøre buss pga dumme Island. Men det er kos. Vi skal kose oss.

Jeg likte å kjefte bittelitt i refleksjonsnotatet mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar