søndag 10. januar 2010

Tilbake.

Siste del av juleferien gikk fort. Jeg fikk et herlig besøk lille nyttårsaften, og har bare kost meg. Jeg ble dratt med ut på gåturer i 30 minusgrader og bada i den like kalde snøen. Men det er helt greit!
Så ble det tog opp igjen til kjære Trondheim. Kalde Trondheim. På toget var Flatland og Willadsen. Og Øystein Sunde. Han datt nesten på Flatland. Det satte i gang en fniseperiode. Fniseperioden nådde en høyde da togmannen kom over høytaleren da han måtte koble noe med toget. For toget var for dårlig, og klarte ikke få noe strøm. Så da måtte vi bytte. Med flere bager og kofferter enn det skulle vært lov, fikk vi det til. Og standard NSB, var vi forsinket. Da vi endelig kom fram fikk vi bevist hvor mye det egentlig får an å dytte inn i Håvard sin bil. Og det er mye.

Å møte nesten alle igjen på fredag var stas. Bær&Bar igjen var stas. Jobb var ikke så stas.
Et problem da alle har vært på juleferie og denne såkalte sprengkulda satte inn, er at nesten ingen har vann. Så å dusje er et prosjekt i seg selv, men heldigvis har Erik vann. Da kan jeg bli ren.
Et hus med nesten null isolasjon er heller ikke no særlig i denne kulda. Da må man sove med superundertøy og enda fryse. Varmeovner på fullt, og klær og koffert overalt. Og søppel. Jeg fant utrolig mye søppel under senga mi. Min egen søppeldynge. Æsj.

Skolen begynner snart igjen. Da må man finne på noe til tremånedersprosjektet, betale GoStudy og ta eksamen på nytt. For jeg er for dårlig. Og snørra renner og halsen vrenger seg.
Men til tross for dette, har jeg det utrolig bra.
Sommerfuglene flakser jevnlig, og jeg smiler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar