lørdag 26. desember 2009

Jul og sånn.

Julaften er over. Man er storfornøyd med utfallet; bjønnfitte, lommebok, klokker, praktiske ting, fin kalender, penger og bok om Australia. Man har spist mamma sin gode mat, og slappet av. Gått en knøtt liten tur, og sett de fleste.
Så er det her savnet. Jeg savner Erik. Seks dager og tolv timer siden vi sa hadet til hverandre, og det føles som en måned. Og da blir jeg ekstra glad da jeg får høre at han kommer tre dager før til Flisa enn han egentlig skulle! Sommerfuglene flakser litt, og det drar litt i munnvikene.

Men først skal jeg konsumere masse mat med Marit, tante Inger og co. Så skal jeg og Marit snu Elverum på hodet med vårt fantastiske nærvær. Så kommer mor og far. Så jobb en dag, så fri, så jobb også hente Erik på togstasjonen. Det går fort! Det bør det gjøre.
Jeg skal vise fram Flisa. Det er vel gjort på fem minutter, og resten av tiden før vi drar til fantastiske Trondheim, skal vi bare kose oss. Jeg gleder meg.

Så er det å ta dumme eksamen på nytt. Penger, koster det. Men kos blir det i Trondheim også. Jeg håper på umiddelbar kos på Lade, Buran, Nonnegata eller i Palasset.

Så god jul til alle, vi ses snart! I wove you. Men det vet dere allerede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar