tirsdag 11. august 2009

Glede seg.

Jeg teller ned. Bare fire dager til Skjeberg-reunion. Alle de fantastiske menneskene skal igjen samles, og jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg. Bare fem dager til jeg offisielt flytter inn i Skansegata 4. Bare seks dager til fadderuka braker løs. Og bare sju dager til skolen begynner igjen. Dette er en bra uke, og jeg smiler allerede.

På søndag dro vi en "snartur" til Trondheim. Vi skulle flytte inn Marianne på Voll studentby. Det ser ut som en institusjon forresten, eller "asylet", som mamma kaller det. Men jeg tror Marianne får det fint der. I går skulle da jeg og mamma dra til Flisa igjen. Klokka ble 23.30 før det skjedde. Og halv fem eller noe i dag tidlig var vi hjemme. Det var en lang tur. 30 mil rett fram gjennom Østerdalen. I regn og stummende mørke. Ikke en elg å se på en gang. Men fotoboksen tok bilde.

I dag blir det lutefisk, jeg og Ida skal lage, og i kveld bærer det til Oslo. Besøke min kjære Thomas før jeg sikkert ikke får sett han på et halvt år. Og Hanne skal jeg møte, klemme og mose. Hopen kommer også i morgen, det blir bra. Alexander skal også bli avlagt et besøk, og det vanker vel noen øl på kvelden. Jeg gleder meg.


Så kanskje vi kan dra tilbake?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar