mandag 9. november 2009

Edru og forvirret.

Min første edru helg siden reunion. Og mamma og pappa på besøk. En fin helg. Med god mat, intern mobbing, kafé, håndballkamp og kos.
Det har også vært en forvirret helg. Men da er det ålreit med terapi i Palasset. Jeg takker dere, horer. Klokere ble man kanskje ikke, men lettere i sjela. Bittelitt. Igjen; takk.

Med litt gris, forvirrede tanker og et touch av angst gleder vi oss til workshop med Jens Haugen i morgen. For i dag kom nemlig litt av kreativiteten igjen. Det er en isnpirerende mann, denne Jens Haugen. Og jeg liker at han er fra Hamar. Vi kan hvis vi vil. Så jeg skal visualisere mine mål. Jeg skal skrive de ned og tenke at det her, det klarer jeg. Og da skal man visst klare alt man vil. Men jeg tror kanskje det hjelper med noen få gyldne hår i stumpen.



Og bare fordi den var litt søt:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar