onsdag 30. september 2009

Bøffelvagina og andre tanker.

Igjen er Telenor ansvarlig for at jeg ikke er en del av verden. De vil tydeligvis ikke at jeg skal få med meg når jeg skal på skolen, eller hva vennene mine driver med. Men det er greit. Jeg har funnet et ubeskyttet nettverk, og jeg skal bruke det til det fulle. Du kommer til å finne meg på facebook døgnet rundt, på dette usikra nettverket. Og Telenor skal få kjeft.
Jeg føler meg tom uten nett. Og ensom. Mest tom fordi jeg ikke har min kjære spotify, og mest ensom fordi jeg ikke har kontakt med omverdenen. Derfor skal jeg sitte på dette nettet hele tiden. Vi betaler jo Telenor for å ha den boksen på veggen, selv om den ikke gjør noe for oss. Så da kan je bruke et annet. Man tager det man haver.

Knuta som har vært noen dager er ikke mer. Det har ikke regna så veldig i dag. Jeg skal søke jobb. Det er varmt på rommet mitt. Jeg er mett (enn så lenge). Jeg liker interiør/eksteriør. Jeg har fått capri sonne levert på døra (takk Torstein). Marianne er aldri langt unna. Snart mote-tema. En god del besøk de to neste månedene (og bursdag). Katzenjammer-konsert 14. november. Ny Twilight-film 20. november.
Med andre ord; livet er bra! Jeg er fornøyd, jeg er glad.

Bøffelvagina er nå i mitt ordforråd. Takket være Magnus og det kalde været på Gløs i går.

Shanana-nanananana.

1 kommentar: