søndag 13. september 2009

Dagen derpå med Christensen og Alme.

Dagen derpå. Humoren er på topp, og jeg liker det. Surfing på match.com og briller som brukes i solarium. Skansegata 4 på sitt beste! Det topper seg da Emmy nyser. Det fyker snør over hele rommet, og det henger fra genseren til Emmy. Vi skriker, og Emmy legger snørpapiret i senga. Jeg hoster på Emmy, og Malene slenger ut varianter av det kvinnelige kjønnsorgan.
Etter to dager på fylla blir man sliten, og ler av alt. Spesielt snørra til Emmy. Og nå var det faktisk ikke meg!
Jeg ser meg selv i speilet. Grøss. Men det har jeg ikke tenkt å gjøre noe med på noen timer. Kanskje ikke da heller.

Vi skal kjøpe discokule på do, og trekke setet med leopard. Og vi skal drikke inn leiligheten. Jeg gleder meg.



TardEmmy. Ho har en ekkel bamse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar