mandag 25. mai 2009

Takk.

Endelig. Temaperiode 9 er ferdig. Etter mye planlegging, knipsing, photoshoping, banning og kasting av forbannelser, er frioppgaven ferdig. Jeg kunne sagt at jeg var stolt over å være ferdig, og å ha noe å vise fram, men jeg er lei. Jeg er så usannsynlig lei. Jeg har sett meg blind på bildene mine. Jeg var superfornøyd med en gang jeg hadde tatt dem, men nå greier jeg ikke se det jeg så da. Det er borte. Jeg forbanner photoshop. Men, jeg har lært litt også.
Når det er sagt, vil jeg benytte anledningen til å takke noen mennesker, som har hjulpet meg gjennom denne perioden.

Takk til:
-Magnus, som fortsatt ikke har slått meg (og ment det vondt), men som hyggelig svarer på alle spørsmål jeg må ha om photoshop.
-Ole, som ikke gikk lei meg etter en hel dag med photoshop, og som iherdig prøvde å lære meg nye ting.
-Ellen, som var med meg to dager i byen med et smil om munnen og pushet meg til å gjøre det jeg vanligvis ikke tør.
-Sandra, som alltid svarer på teite spørsmål fra meg i siste liten.
-Og modellene mine, som kledde av seg bare for meg.

Så over til andre ting. Vi feiret i går. Jadda, Monica skulle feires. På fredag var jeg der, og vi lagde geléshots! Aldri prøvd før, så det måtte vi ha. Og det viste seg at det ble en slager, gitt! Litt sterk, men veldig fargesprakende. Folk helte nedpå gelé, som de var barn igjen, med et lite rynk på nesen hver gang. Monica selv var allerede tipsy da vi kom, og bedre ble det bare utover kvelden. Det var allsang med gitar og munnspill. Sure toner strømmet ut på gata, og vi storkoste oss. Veronica ble full uten å ha med seg alkohol. Det var artig.
Vegar har en "spot". Det fant vi ut, og vi hadde det veldig gøy med det. Jeg hadde en liten rift i strømpebuksa mi, og Vegar mente at siden jeg skulle kaste den da uansett, kunne han rive den i stykket. Så han og Sandra tok hvert sitt bein og dro og reiv. Jeg dro derfra uten strømpebukse. Den fant Monica på gulvet i dag. Jeg ble også låst fast i Peter. Det var Peter sin feil, og Vegar stakk av med nøkkelen. Det var et kaldt og vondt kvarter, men vi ler av det i dag.

Jeg sa til mamma i dag at jeg hadde kommet i overgangsalderen, fordi jeg har så hetetokter. Men mamma mente det var noe annet feil med meg. Kanskje noen kan finne ut hva det er?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar