søndag 31. mai 2009

Veien til mitt hjerte.

Mat. Jeg lyver ikke om jeg sier det er veien til mitt hjerte. Hele dagen dreier tankene mine seg om mat. Hva jeg skal spise neste gang, og hva jeg skal ha til middag da jeg får mer penger, skjemme bort meg selv litt. Jeg er så heldig å ha en fetter som er veldig flink til å lage mat. En gang iblant blir jeg bedt dit på middag. Det ble jeg i dag. Hjortesteik sto på menyen. Håhåå..
Han hadde ca halv kilo med kjøtt, og jeg spiste sikkert mer enn jeg burde. Jeg spiste opp alt kjøttet. Jeg forsynte meg tre-fire ganger, fetteren min én gang. Jeg spiste til og med sopp! Jeg kunne lett spist mer og. Ole er overbevist om at jeg har bendelorm. Men jeg har lest, og bendelormen kan ved sjeldne tilfeller gjøre at du mister apetitten. Det sier lommelegen. Så da har jeg ikke det!
Mulig det skyldes forbrenninga mi. Den er skyhøy. Helt greit for meg, da kan jeg spise det jeg vil! Lag mat til meg, og jeg er din!


Det svir og brenner. Det er rødt og hissig. Det får huden min til å virke crispy. Jeg er solbrent. Etter to hele dager i sola, merkes det på kroppen. Solkrem er oppskrytt og klokkeskille er kult.
I går på marinen i mange timer, og i dag i en møllenbergpark. Lettere fyllesjuke mange av oss i dag, vel å merke.
















Jeg var med Sunniva og Thomas på Ila et sted på fest. Det ble litt Flisa-snakk, litt guttesnakk, litt baksnakk, vannpipe og flasketuten peker på. Jada, flasketuten pekte på meg noen ganger. Så det ble tre omganger klinings med Sahrish, en tåslikking og en klinings med en random. Tusen takk for ølen jeg fikk. Kvelden endte på BrukBar der jeg møtte deler av den harde kjerne. Der ble det kløft-show, klemming, Australia-snakk, alvorlig snakk og blåsing ut av nesa. Magnus ble altfor dritings, og jeg var full på fire halvlitere.

Nå er da eksamen igang, veldig fornøyd med oppgava vi fikk. Tema 7 og tema 9. Ett bilde skal tas på nytt i morra, og håper å bli ferdig før helga. Så får vi vår første karakter! Blir spennende.
Jeg håper kreativiteten snart finner meg.

Så må jeg innrømme noe. Jeg har sett Twilight altfor mange ganger. Jeg går ikke lei. Selve filmen er ikke noe å hoppe i taket for. Men det er denne Edward Cullen. Han er mystisk, kjekk, har et blendende smil, ser deg dypt i øynene og oppriktig bryr seg. Hvor er min mystiske mann? Som overrasker meg med besøk på natta, og som vil beskytte meg med sitt eget liv? Kanskje han kjører med nsb og bare er litt forsinket? Kanskje han er i Australia? Kanskje han er for sjenert?
Jeg er akkurat her, sulten og svidd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar