mandag 5. oktober 2009

Jeg vil, jeg vil. Men får jeg til?

Jeg vil mye om dagen. Jeg vil ha ting. Jeg vil få til ting.

Jeg vil ha ny Mac. En dyr en, sier OleMartin.
Jeg vil ha penger. Men å vinne i lotto er visst ikke peanøtter.
Jeg vil ha snus. Men det nekter jeg meg selv.
Jeg vil ha cola. Men det nekter jeg meg selv litt også.
Jeg vil ha klær. Masse klær. Men henviser til punkt om penger.
Jeg vil ha noen til å fylle det lille tomrommet mitt. Men jeg er kresen.
Jeg vil ha masse billetter til UKA. Henviser igjen til punktet om penger.
Jeg vil ha alle vennene mine hjemmefra opp hit. Men folk er forskjellige og vil forskjellige ting.
Jeg vil ha mamma sin mat hvertfall en gang i uka. Men mamma er ikke her.
Jeg vil ha en rottweiler. Men det er ikke lov.

Jeg vil bli full og herlig på fredag med mine hoes and pimps. Det kommer garantert til å skje.
Jeg vil komme inn på skole i Australia. Det kan jeg klare.
Jeg vil ha med meg horene mine. Det kan jeg også klare.
Jeg vil ta en fantastisk moteserie. Det er ikke umulig.
Jeg vil plutselig slå gjennom og alle vil beundre meg. Jeg vet jeg er litt vel optimistisk nå.
Jeg vil vokse fra min distré personlighet. Det skjer vel aldri.
Jeg vil vite hva jeg vil med meg selv og fremtiden min. Det er det vel kanskje ingen som vet.
Jeg vil bli kjempeselvstendig og klare alt selv. Med litt jobb og personlig økonomi-person, kan jeg få det til.
Jeg vil aldri vokse av meg barnet inni meg. (Mentalt, jeg er ikke gravid, slapp av.)
Jeg vil svømme med hvithaien. Det skal jeg uansett hva du sier, AK.
Jeg vil ta dykkelappen. Det må jeg for å få svømt med haien.
Jeg vil slåss med en liten kenguru. Tror det er litt gøy, hvis den er liten.
Jeg vil være en gledesspreder. Tror jeg klarer det noen ganger.
Jeg vil klemme hver dag. AK?

Og sist, men ikke minst, jeg vil finne ut av mine små, teite og sikkert åpenlyse spørsmål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar