onsdag 21. oktober 2009

Klapp og hurra.

Jeg føler bare for å skrive. Et eller annet. Jeg har spist for mye i kveld, og jeg klarer ikke slutte. Slik er det alltid, særlig etter jeg sluttet å snuse. (klapp til meg selv for å ha klart å slutte, forresten. *klapp*) Jeg klarer ikke slutte å spise godis heller. Takk til Torstein, som ga meg den i går. Du er skyldig i at jeg sikkert spyr om en times tid. Vi var nemlig på kino i går. Upperdog. Litt skeptisk, siden man ikke hadde hørt så mye om den, men vi var fornøyde. Fnisete, og fornøyde. Litt satt ut da plutselig det var en penis over nesten hele skjermen, men sånt skjer jo.

Workshop i dag. Kjempegøy! Modeller og stylister. Sånn som det skal være. Jeg kunne holdt på fortsatt, så gøy var det. Og i morgen skal jeg ta de første bildene til min serie. Fått med en stylist, og skal kle opp/av Marianne. Location er også ordnet, hurra for jukebox i byen. Jeg har rota gjennom undertøyet til Emmy, og kjolene på Sukker. Jeg er klar. Dette skal bli en bra serie. En jeg skal kunne stå for. En spennende, variert, interessant og sexy pin-up serie.
I morgen er også første dag på jobb. Jeg er å finne bak kassa på Bunnpris på Bakklandet annenhver torsdag og annenhver helg. Hurra for mer penger! For jeg har selvfølgelig klart å bruke opp mesteparten av stipendet mitt igjen. Det er noe som aldri kommer til å forandre seg. Jeg skuffer meg selv den tjuende dagen i hver måned. Nesten tomt. Så litt lønn skal bli bra!

Jeg venter og venter. På mange ting.
Bursdag og forhåpentligvis feiring neste uke.
Hopen kommer på torsdag.
Martin skal lage middag til meg.
Mamma og pappa kommer helga etter bursdagen min.
Helga etter det, 14. november for å være nøyaktig, er det Katzenjammer konsert.
Så kommer Ida og Annette, og det er Twilight-premiere.
Så kommer Marit, og vi skal kose oss.
Så er det 1. desember, og det betyr sjokoladekalender.
Så er det nesten juleferie, og det betyr mammas gode mat og mine kjære der hjemme.

Et bra halvår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar