søndag 4. oktober 2009

Pernille. Og Sandras dverg-spekulasjoner.

Edrukveld i går. Jeg liker det, man ødelegger ikke hele helga, og kan ha en produktiv søndag til en forandring.
Jeg bor med noen søte jenter. Bak all drittkastingen er vi veldig søte.
I dag tidlig, 07.32 for å være nøyaktig, går døra mi opp. Pernille lister seg inn med dyna rundt seg. Jeg blir urolig, og spør hva det er. Hun er ensom, og vil sove med meg. Så ler hun. Høyt, av seg selv. Jeg blir glad, for jeg skjønner fort at Pernille fortsatt er litt full! Hun sier hun skal være stille, men hun slutter ikke å le. Jeg ler også. Emmy putter plutselig hodet sitt inn også, fortsatt litt bedugget. Hun skal rekke flybussen og flyet hjem. Vi blir uten Emmy i en uke. Emmy sier hade, vi sier god tur, og hun drar. Pernille fortsetter å le. Etter hvert sovner jeg, og da jeg våkner er Pernille borte. Hun er i Emmy sin seng da, fordi hun trengte en pc. Jeg ler litt av Pernille og lager meg frokost.


To ikke-dverger kan få dverg-barn. To dverger kan få et ikke-dverg-barn.
Spørsmålet er da, i følge Sandra; er en dverg-baby mindre enn en vanlig baby? Hvis den er like stor, sliter ikke dverg-mammaen litt da? Sandra lurer veldig på om hun i det hele tatt greier å holde en vanlig baby. Vel, Sandra, jeg vet ikke, men jeg kan hjelpe deg med å prøve å finne noen svar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar