mandag 12. oktober 2009

Tema 12.

Yes. Idéen til tema 12 er klar. To av modellene er klare. Jeg føler meg klar. Jeg har skribla i boka mi. Brukt en god del timer i dag på idéen. Nå er det bare å gjennomføre. Jeg skal klare det, uansett. Jeg skal bli stolt av bildene mine. Det er ikke alltid. Men nå skal jeg klare det. Fordi jeg vil, og fordi jeg bryr meg, og fordi jeg interesserer meg. Derfor.
Og Sandra sier jeg kommer til å få hjerteinfarkt. Jeg bekymrer meg for mye da folk henger litt etter. Spesielt Magnus. Vet ikke hvorfor, det er sånn. Man må vel passe litt på "broren" sin vel? Men meg selv først nå. Min temaoppgave først.
Jeg lurer på om jeg kunne trengt en modell til. For å variere serien min litt. Får se om jeg ser noen som egner seg. Så langt er det Sunniva og Marianne som skal gjøre som jeg sier. Og Sunniva gleder seg, og det er jeg glad for!

Hvis noen har en hest, en ku, en 50-tallsbil, et kontor, en retro bar, en kjeller eller en gammel togstasjon å låne bort, tas det imot med stor takk. Eller et propellfly.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar