onsdag 3. juni 2009

Hollywood og Disney.

Skravling. Fråtsing. Trøtthet. Fnising. Sladring. Spionering. Kreativitet.
Dagen i dag, kort og greit. Vært en fin dag, hvis man ser bort i fra været. Det er schizofrent. Sol, regn, hagl, overskya, regn, sol, regn. Det er 2. juni, og bikkjekaldt ute. Hvor dro sola? Kanskje den ville gi meg en liten pause fra solbrentheten? Det er teit. Gi meg sol!

I går tok jeg nytt Hollywood-bilde til mappa. Ble vel greit, tror jeg bruker det. Ole tok bilder av meg til sitt Hollywood-bilde. Men det er ikke lett å holde seg alvorlig og prøve å være flink modell da denne tynne, rare mannen står på en krakk og roper "se kåt ut! Dræp mæ!" Men han var da blid etterpå, så håper det ble greit.
På kvelden kom Erik, og vi så tre filmer. Ringeren i Notre Dame, Pocahontas og Død Snø. Vi fant da ut at Notre Dame ligger i Paris, noe ingen av oss visste. Man lærer så lenge man lever. Esmeralda er heit og John Smith er veldig kjekk. Og man kødder ikke med tyske nazi zombier. Erik skal ha en geit med ring i øret, som røyker. Jeg kunne godt tenkt meg John Smith, eller et snakkende, klokt tre.



















Neste uke. Da kommer mamma, og vi skal flytte! Jeg har ikke ord. Spisebord, skrivebord, bare oss fire, jenteting, ryddig kjøkken, stor plass på rommet, stor plass generelt.
Bakklandet og Skansegata 4 - here we come!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar