fredag 12. juni 2009

Bye bye Mellomveien

Siste natt i Mellomveien. Det føles godt. Jeg liker forandring, selv om jeg er lei av å flytte hvert år 4. året på rad nå.
Men Skansegata blir vel så bra, om ikke bedre. En jenteleilighet (som nevnt ørten ganger tidligere) med masse sjarm og hjerterom.
Jeg kommer til å savne sofaen og TV'n vår her. Og samholdet vi fikk med mennesker vi aldri hadde møtt før. Men de menneskene er hjertelig velkomne til Skansegata 4.

Jeg kommer til å savne Trondheim i sommer. Gangavstand til alt, og søndagsåpne butikker. På Flisa må man ha bil uansett, hvis man ikke setter av en hel dag. Og butikkene er nesten ikke åpne i helga, til kl 2 eller no på lørdag og selvfølgelig stengt på søndag.
Men det blir fint også. Det har sin sjarm.

I morgen får jeg karakteren på mappe-eksamen. Jeg er nervøs og spent. Mest nervøs tror jeg, jeg har ikke noe peiling på hvordan jeg ligger an. Folk har fått alt fra B til neste stryk i dag. Det gjør noe med nervene mine. Men men, det får gå som det går, ikke noe å få gjort med det. På intervju skal jeg også, jeg ahr søkt om jobb som studentvakt til høsten. Da blir mamma og pappa fornøyde hvis jeg får den, så har jeg også en mindre bekymring til høsten.


Bye bye Mellomveien. I have the feeling we will meet again.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar