fredag 19. juni 2009

Snike-Rybak og reisefeber

Jeg var på jobb på onsdag, som nevnt tidligere. Og på melkerommet kom jeg over noe jeg ikke liker. Alexander Rybak dukker opp overalt! Nå er han jaggu bakpå 1 1/2 liter Tine Lettmelk. Han er tydeligvis en venn av melka. Klart, mannen i gata er glad i melk, det er ikke noe å diskutere på, men må han ha trynet sitt bakpå der da? Avisene sier han blir advart mot media, sine egne nerver og sin mentale helse. Men han dukker opp overalt. Fairytale kommer aldri til å finne veien ut av hjernen min, og mer enn det fra Rybak trenger jeg ikke. This is a job for.. FANTHOMAS!


















Synet mitt har vært svekket den siste tia, og jeg tenkte å gjøre noe med det. Så jeg var hos optiker i dag, og har gått opp 0,5 på begge øya, og i tillegg har jeg en skjeiv hornhinne på høyre øye. Og for å spare øynene mine litt, har jeg gått til anskaffelse av nye briller. På tide, da jeg har hatt linser på i nesten ett strekk siden jeg var 13 år. Så nå er jeg brilleslange igjen, og optikeren min forsikret meg om at disse brillene var veldig inn i tiden, og siden innfatningen var svart kom de til å være det en god stund. Det var godt å høre, da er jeg hvertfall moteriktig. På en måte. Men jeg har fått et helt nytt syn på verden, jeg ser ting jeg ikke har sett på lenge. Jeg kan nesten telle tretoppene i Sverige fra verandaen her hjemme. Utrolig!


Nå bærer det til varmere strøk! I morgen går det et fly fra Gøteborg til Montenegro. Og på det flyet sitter vi! Vi skal sole oss, spise masse god mat, feste, bade og feste litt mer. Det er jeg, Marianne, vår fetter Eirik, og Eiriks fetter Kjetil. Akkurat som første gang vi dro til syden, det var oss fire i Tyrkia. En fantastisk tur, så jeg har høye forhåpninger denne gangen også. Eirik med sekken sin og kritiske innstilling, Kjetil med den flate lommeboka si på innsida av t-skjorta og overdrevne bekymring, og jeg og Marianne som bare er med, og smiler og nikker og takker. En herlig gjeng.
Blir spennende å se om noen kommer hjem med tatovering eller en ekstra piercing denne gangen. Immodium'en ihvertfall pakka, sammen med bikini og partyklær :D



















"This is the worst food I have ever tasted!"
-Eirik etter vi hadde spist på en tysk restaurant på Sunny Beach

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar