onsdag 10. juni 2009

Lissen ser bakover og fremover.

Ferie. Endelig, tenker de fleste. Men to måneder er lenge å være borte fra mine kjære her i Trondheim. Ikke at jeg ikke gleder meg til å være med Flisa-horene mine, men hver dag dette året har jeg hengt med foto-horene mine. Jeg vil slå sammen Flisa- og foto-horene. Jeg tror det hadde blitt suksess! Men slik kommer det nok ikke til å bli.
Jeg vil få benytte anledningen til å takke alle sammen for et fantastisk år. Jeg trodde ingenting skulle slå folkehøyskole, men fy faen, dere har gjort det hvertfall like bra, men på en annen måte. Jeg bøyer meg i støvet. Dere er fantastiske, rett og slett. Til høsten skal vi ha det enda bedre, om mulig, og jeg gleder meg.
AK sine klemmer, Sandra sine nerdefraser, Monica sin chinchilla etterligning, Ida sin tankegang, Magnus sin voldelige side, Andreas sine stygge, ekle men samtidig morsomme kommentarer, film med Erik, Emmy sine lyder og bevegelser, Pernille da hun ser på Prison Break og vi sladrer dagen derpå, og Ole sitt photoshoptalent og tørre vitser. Takk for at dere alle ler av og med meg hele tiden. <3


Når det er sagt, så er ingenting som sommer på Flisa. Lange, solrike dager på bringebærgården, og sen bading med Ida. Sladrekvelder hos Annette, kjøretur med Marit, historiene til Thomas og kosekvelder hos Karoline. Vi har kjent hverandre meget lenge, og jeg savner dere sinnsykt noen ganger. Skal bli så godt å få klemme dere alle sammen igjen. Vi har mye å ta igjen. Jeg gleder meg til å få høre om Annettes internett-erobringer, og Idas overdrevne tenking om det motsatte kjønn.
Vi skal drikke oss dritings i hagen, og snakke shiiit til sola står opp. Vi skal spise godis, se filmer, kjøre oss noen turer, og hore. Jeg gleder meg. Dere kjenner meg bedre enn noen, og vi kan sitte og snakke natta lang.
Mine fantastiske venner. Ahh..





Men først gleder jeg meg til fredag, da kommer mamma, Marianne og kanskje Tina. Og pappa kanskje på lørdag. Da skal det flyttes inn i Paradis! Nøklene er hentet, det er bare vi som mangler, klær og senger. Blir fantastisk, og alle er invitert på innflytningsfest til høsten!
På søndag gir jeg fra meg nøkkelen til Mellomveien 7. Det er ikke trist, jeg kommer nok tilbake hit, siden Magnus skal bo her.
Etter nøkkelen er levert, blir det en laaang kjøretur til Flisa. Men det tror jeg kan bli koselig :)
Nå kan vi bytte på å kjøre alle sammen, siden Marianne var så flink i dag og sto på oppkjøring!

Glad i dere alle sammen, Flisa-horer og foto-horer og de utenom, dere er de typer mennesker man aldri glemmer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar