søndag 26. juli 2009

Fru Ananas.

Jeg sikler fortsatt etter en heit ire. Kall meg teit, ensom og desperat, jeg bryr meg ikke. Jeg skal ha en ire. Og hvis jeg ikke får det, skal jeg finne en ananas. En stygg ananas. Vi skal bli forelsker og gifte oss og få mange, mange, rare barn.
Noen lurer kanskje på hvorfor jeg skal ha en ananas. Saken er at jeg akkurat har sett istid 3. Og det ene dyret som dukker opp der, har vært gift med en ananas. En stygg ananas. Og han virker ganske så fornøyd, så jeg tenkte "hvorfor ikke?". Jeg har aldri likt eller kommer noen gang til å like ananas, men motsetninger tiltrekker har jeg hørt.
Jeg vil også inhalere masse helium og tisse i noen andre sin seng. Pungrottene i istid hadde det som tidsfordriv, og de er alltid kjempeglade.

Å kjøpe et fjernstyrt helikopter for 299,- er kanskje ikke alltid like lurt. Alexander gjorde det i Sverige i dag. Det flyr opp, hvis du er så heldig å få det i gang, og etter tre meter mister det kontakten med fjernkontrollen og krasjer hardt. Jeg er spent på hvor lenge det kommer til å overleve.
Tyggisprøvesmakingskonkurranse i bilen. Melon goes ett-eller-annet-bær goes Fusion. Ulekkert!

Hold deg unna svin på skogen og gamle griser hvis du ikke vil ha svineinfluensa. Det sier Anders. Og bruk kondom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar