mandag 20. juli 2009

Rebell og fakta

Jeg skal rane en bank. Jeg skal stjele masse klær. Jeg kan gjøre som jeg vil. Jeg har ingen fingeravtrykk lenger. Jeg føler meg rebelsk! Kanskje jeg skal forklare grunnen til mine manglende fringeravtrykk. Ida sa jeg måtte bleike litt striper i etterveksten hennes. Det gjorde jeg med glede. Men jeg mente hansker var oppskrytt. Jeg har nå merka at etter to timer med å påføre bleiking i sauehåret hennes, at hanske ikke er oppskrytt. Tvert imot. Jeg har lært leksa mi.
Men føler meg fortsatt rebelsk. Jeg får lyst til å snike meg rundt. Kanskje med fullt utstyr. Finlandshette, trang svart drakt. Men jeg trenger ikke hansker.


Fnatt - ukontrollerte rykninger i underlivet forårsaket av fnattmidden og symptomene er heftig kløe.
Tenkt på det neste gang du sier "jeg tror jeg får fnatt!" da noe irriterer deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar