fredag 3. april 2009

Blåbærpai, The Notebook og godis.

I dag klarte jeg å oppfylle drømmen min om å vaske rommet. Nå skinner det! Og alt jeg skal ha med hjem ligger i senga mi. Så jeg må sova med klærne mine i natt. Sært? Bra jeg har stor seng.
AK møtte meg over en blåbærpai i dag, veldig kos. Vi ble litt sentimentale av Hellbillies, men hvem blir ikke det?

I går hadde jeg et svakt øyeblikk. Jeg kjøpte en snusboks. Jeg har vært kjempeflink fram til nå. Men kanskje jeg kan se på det som en belønning? Digg var det hvertfall!

Sunniva og AK hang med meg i kveld, og jeg hadde gledet meg hele dagen til endelig å se The Notebook igjen. Det er en typisk jentefilm, så Emmy forlot stua, og Sunniva var skuffa over at det ikke var no skyting eller no særlig sex. Jeg og AK satt med tårer i øyekroken etter å ha sett herligheten av en film, og vi er nå begge litt betatt av Noah Calhoun. *sukk*
Vi har og blitt litt feite i dag, det var tilbud på godis på ica.

Paradice Hotel var spennende i dag. Parseremoni. Utrolig at vi har blitt så engasterte i det, men det har vi nå. Ida og Negar gikk ut, og Rune ble pissed. Neste gang tror jeg det blir bitchfight, jeg gleder meg!

I morgen går turen til Østlandet og mamma sin mat. Som jeg savner den! Jeg skal til Flisa og spise meg feit. Hurra! iPod'n er oppdatert, og jeg har lånt bok til togturen, selv om jeg ikke skal sitte på toget aleine.

Regner det aldri på Paradise Hotel?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar