søndag 5. april 2009

Tre middager på en dag

Å være på besøk hos mine besteforeldre er litt slitsomt. Men det må gjøres, de blir så glade når de får besøk. Og det er så stille hos dem, hører jo så dårlig. Hvis den ene sier noe der, skvetter den andre. Men de ble veldig glade da jeg kom, mat fikk jeg også, og litt penger. Jeg fikk også tatt ene bildet mitt til temaoppgaven der. Far syntes ikke jeg hadde blitt no fin på håret. Greit han er ærlig ihvertfall!
Jeg var hos Hanne i dag. Vi har ikke sett hverandre siden i sommer, så ble litt av et gjensyn. Mat fikk jeg der også, og cola! Folk kjenner meg for godt. Jeg har savner Hanne veldig. Synd vi er på hver vår side av landet. Vi mimret over russetida. Det er to år siden. Føler vi blir gamle.
Mer mat da jeg kom hjem. Mat er veien til mitt hjerte. Jeg savner også Thomas veldig. Han er rundt i verden et sted, men jeg vil at han skal komme hjem. Helst til Trondheim, men det skjer vel ikke. Han kommer på besøk da han kommer hjem da. Ekkelt brun er han sikkert da, den horebukken.

Jeg har bestilt nytt kamera og to linser! *sommerfugler i magen* Min fotoverden kommer til å ta en helomvending. Og jeg liker det!
Emmy skriver nasty barnesanger til meg på facebook. Emmy er ikke helt riktig. Hore.

Kan skallede menn få lus?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar