lørdag 4. april 2009

Home sweet home

I dag var dagen. Jeg skulle hjem! Hjem til Flisa. En herlig tanke. Digg å gå tidlig fra skolen, pakke alle klærne mine i kofferten, og ta en time på øyet på sofaen. Så drasse koffert med heavy-merke på, pluss en tung snowboardbag og meg selv ned på togstasjonen. Fem og en halv time på tog. Heldigvis hadde je selskap, så tida gikk ikke så sakte. Koselig.
Så. Tiden var inne. 19.32 stopper toget mitt på Hamar. Jeg venter på at døra skal gå opp. Og der står de. Mamma og pappa!! Utrolig godt å se dem. Full urinblære og begeistring ledet meg rett på manne-doen på stasjonen. Noen rare blikk, men jeg brydde meg ikke, jeg var jo snart hjemme!
I bilen ringte jeg Marit. Det var obligatorisk. Så da vi kom inn døra hjemme oppi skauen her, tok det ikke lang tid før Marit ringte på døra. Så godt å se ho igjen. Solstråla mi.
Mamma disket opp med cola og pizzakringle, snill som ho er. Jeg er storfornøyd!
Eneste jeg savner som ikke er hjemme nå, Marianne. Men ho skal jeg hente nå snart fra russekro. Hoj hoj!

På søndag er jeg så heldig at jeg skal få sett Hanne igjen! Husker ikke sist jeg så ho. Kjenner sommerfuglene flakse i magen.

Folk har en tendens til å disse Flisa. Men med litt sol, familien, og alle vennene, kan ikke Flisa få blitt bedre. Home sweet home.

Kan stumme mennesker rape?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar